Ako nakupovať na klubovú kartu na eshope?

Ako nakupovať na klubovú kartu na eshope?

Máte už našu BEPON klub kartičku z kamenného obchodu, ale ešte ste nenakupovali v eshope?

Ak už ste členom BEPON klubu zaregistrujte sa na eshope pomocou emailovej adresy, ktorú ste zadávali pri registrovaní karty a body za nákup v eshope sa vám automaticky po zaplatení objednávky pripíšu na váš klubový účet. 


Prečo si vytvoriť účet na eshope?

Vďaka online účtu môžete využívať výhody BEPON klubu:

-       Získate prehľad bodov na vašom klubovom účte (zobrazuje sa stav k predchádzajúcemu dňu)

-       Môžete si upravovať zasielanie newslettera

-       Môžete využívať množstevné zľavy pre členov aj v eshope

-       Body zbierate aj za eshop objednávky



Čo robiť, ak sa účet nespároval so správnou kartičkou?

Ak sa vo vašom účte po registrácii zobrazuje iné číslo kartičky, obvykle je to spôsobené tým, že:

- Vašu kartičku ste nepoužili viac ako 3 roky, vaše údaje boli zmazané z nášho systému z dôvodu uplynutia lehoty na spracúvanie osobných údajov (GDPR: Viac informácií tu.)

- Použili ste iný email pri registrácii na eshope. Pre synchronizáciu účtov je potrebné sa prihlásiť pomocou emailu, ktorý ste zadávali pri registrácii BEPON klub karty.


Neviete aký email je potrebné zadať pri registrácii? 
Pre zistenie správneho emailu, alebo pre dodatočné spárovanie so správnou BEPON kartičkou nás môžete kontaktovať na beponklub@bepon.sk