Často sa nás pýtate (FAQ)

Často sa nás pýtate (FAQ)
 

Ako sa stanem členom Bepon Klubu?

Našu zákaznícku kartičku môžete získať priamo na našej predajni, kde Vás ochotne do BEPON klubu prihlásia naše kolegyne.
O zákaznícku kartičku môžete požiadať aj elektronicky na email beponklub@bepon.sk, kde uvediete Vaše údaje meno a priezvisko, korešpondenčnú adresu, email alebo telefón, dátum narodenia a súhlas na spracovanie osobných údajov. My Vám zákaznícku kartu založíme a pošleme poštou do 14 dní.

 
Ako funguje Bepon Klub a aké má výhody?

Bepon Klub je vernostný program určený pre zákazníkov Beponu. Náš zákazník pri každom nákupe zbiera body na svoju vernostnú kartu 1€ = 1 bod/ 25Kč = 1 bod a tiež nakupuje za zvýhodnené ceny tzv. woblerove ceny. Člen Bepon Klubu k meninám dostane meninový kupón na 30% zľavu a pravidelne je informovaný o našich novinkách, súťažiach a špeciálnych ponukách.
 

Kde zistím počet bodov na mojej Bepon karte?

Stav Vašich bodov na karte máte uvedený vždy na pokladničnom bloku alebo Vám stav zistia na každej predajni Bepon. Počet bodov Vám zistíme aj online, stačí napísať na náš chat alebo na email beponklub@bepon.sk

 
Kedy si môžem vymeniť tovar za body?

Ak máte minimálne 30 bodov a zároveň máte Bepon Klub kartu zaregistrovanú.
 

Aký tovar si môžem za body zobrať?

Už za 30 bodov si môžete zobrať pančuchové nohavice CIAO 20 alebo ponožky SOCK 15.
Celý katalóg produktov nájdete tu: http://www.bepon.sk/katalog/
 

Stratím svoje nazbierané body po nejakej dobe?

Nie, body ktoré máte na karte nazbierané Vám ostanú až pokým si ich nevymeníte za tovar.  
 

Neprišiel mi od Vás meninový kupón na zľavu, prečo?

Sú tri možnosti prečo Vám kupón na email neprišiel.
1. Vernostnú kartu nemáte zaregistrovanú a nemáme na Vás emailový kontakt.
2. Odhlásili ste sa z odberu noviniek od nás.
3. Email od nás sa mohol dostať do nevyžiadanej pošty, preto si skontrolujete tento priečinok.
Ak Vám meninový kupón nepríde na email napíšte nám na chat alebo na emailovú adresu beponklub@bepon.sk a vyriešime to!

 
Ako si do registrujem údaje?

Zašlite nám Vaše registračné údaje na adresu beponklub@bepon.sk a my Vás zaregistrujeme.
K registrácii budeme potrebovať:
- číslo karty
- meno a priezvisko
- korešpondenčnú adresu
- email a telefón
- dátum narodenia
Súhlas so spracovaním osobných údajov.

Do registrovať údaje si môžete aj na predajni kde vyplníte krátky formulár.

 
Ako si aktualizujem údaje?

Aktualizovať údaje si môžete na každej z našich predajni alebo nám stačí napísať na emailovú adresu beponklub@bepon.sk číslo karty a údaje, ktoré si chcete aktualizovať.

 
Ako si aktivujem zasielanie newslettrov?

Pre znovu prihlásenie sa do zasielania newslettrov, je treba napísať nám adresu beponklub@bepon.sk svoje číslo kartičky alebo email.
 

Stratila som zákaznícku kartu Bepon Klub, ako mám postupovať?

Napíšte nám na emailovú adresu beponklub@bepon.sk a vystavíme Vám novú zákaznícku kartu.
Ak ste mali svoju zákaznícku kartu zaregistrovanú, nájdeme Vás podľa údajov a body Vám prenesieme na novú Bepon Klub kartu.
 

Mám poškodenú zákaznícku kartu, môžem si ju vymeniť?

Áno, napíšte nám na emailovú adresu beponklub@bepon.sk a vystavíme Vám novú zákaznícku kartu. Body Vám prenesieme na novú kartu.